Rozhovor s týmem Sosáci



1) Nejprve představte celí svůj tým, všechny členy.
Náš tým se rozkládá na 4 členy. První, Honza Balko, má na starosti vše, co v našich hrách vidíte, Jirka Janíček všecko co slyšíte a já, Martin Balko, všechno, na co nadáváte. No a náš překladatel, Jirka Hamous, se stará o to, aby se nám nevysmáli v zahraničí.

2) Jak vznikl název Sosáci?
Dlouho jsme vymýšleli důstojné, elegantní a jemné jméno. Vyšlo z nás tohle. Ale „Sosáci“ má i svoje kladné stránky! Snadno se pamatuje...a taky...no...v podstatě je to naše přezdívka, která se s námi táhne už řadu let.

3) Jak a kdy vznikl nápad vytvořit hru BugAbOO?
Nápad na BugAbOO se vyloupnul doopravdy nečekaně. Jedno srpnové ráno jsem se vzbudil a jen tak nenuceně jsem zabrousil na stránky Becherovky game. Zvedli výhru a mě se zmocnila chuť něco splácat. Hororová arkáda byla pro mě už od začátku jasná volba. Původně se mělo jednat o trapnou a fádní flashovku, ale neuhlídali jsme se...

4) Čekaly jste výhru v soutěži Becherovka game?
Ne. I když někdy v listopadu svitlo světýlko naděje, ale to zhaslo hned jakmile nám nedošel mail o umístění v plánovaném termínu. Když k nám pak dorazila zpráva o výhře, tak to byl fakt šok. Příjemnej šok.

5) Co uděláte z vyhranými penězi?
Jestli mi je nikdo neukradne, tak je chci vrazit do jednoho budoucího projektu. A teď nemyslím Edwarda Fogga, ale nechte se překvapit.

6) Teď se pustíme do ostatních projektů, konkrétně hra Edward Fogg v jaké fázi se vývoj momentálně nachází? Na kdy odhadujete vydání?
Naše nejrůžovější představy o vydání jsou srpen 2007. Ale jsme teprve na začátku (obzvlášť s grafikou...né, opravdu to není narážka na našeho grafika....dobrá tak je.)

7) Poodhalíte nějaké novinky ze hry?
Našponovali jsme příběh a totálně jsme změnili zakončení hry. Původně to bylo trochu béčkoidní, ale teď...teď bude konec minimálně neobvyklý.

8) Do čeho byste se rádi pustili po Edwardu Foggovi?
V hlavě mám uloženo spoustu projektů. Jeden je obzvláště rajcovní – takové adventurní RPG. Ale nechci to ještě moc rozvádět, protože Eddie Foggů nám zabere ještě minimálně nějaký ten pátek...taky čtvrtek...a středy.

9) Měli jste při vytváření her z něčím velké problémy jestli ano jaké a jak jste je vyřešily?
Spíš by se hodilo říct s čím jsme neměli problémy. Jak by řekl Murphy : Co se může posrat, posere se. A ono to skutečně tak funguje! Většinou se každá věc v kódu rozeběhne až na desátý pokus a to ještě pro mě naprosto neznámým způsobem. Inu, Flash občas čaruje.

10) Kde vznikají všechny nápady na web hry atd. ? Hádáte se při vývoji ?
Nápady většinou vychází z mozku. Občas i z jiných částí těla. A jestli se hádáme? No ano, jako psi. K násilí nedošlo...zatím. Ale když se u nás chlapi poperou, tak jenom nožem anebo sekerou :)

11) Chcete vzkázat něco čtenářům? máte možnost.
Mno, na tyhle vzkazy jsem nikdy nebyl. Vždycky z toho vyjdu jako trotl. Tak co třeba : Dobrou chuť?

logo logo logo
Já děkuju Martinovi za rozhovor a přeji jim hodně štěstí do vývoje :)